ועכשיו לכבוד יום האישה הבינלאומי: הנחה של 10% בכל האתר!

מדיניות משלוחים, החזרים והחלפות

מדיניות משלוחים:

  • התכשיט שהזמנת מיוצר עבורך בעבודת יד לאחר השלמת ההזמנה. יש לקחת בחשבון עד 14 ימי עבודה לייצור ההזמנה, התאמת מידה, ליטוש ולוודא שהתכשיטים שלכם יוצאים מושלמים ועוד 3-4 ימי עבודה לשליחות עם שליח למרבית אזורי הארץ.
  • אנחנו מעניקים משלוח חינם על כל הזמנה בכל הארץ.
  • איסוף עצמי מהסטודיו שלנו ברמת גן אפשרי בתיאום מראש.
  • זמני המשלוח לערים וישובים ספציפיים בארץ עלולים לקחת מעט יותר זמן מהזמנים המצוינים פה - נשמח לענות לגבי זמני משלוח משוערים לישובך.
  • כמישהו שגם נוהג לקנות און ליין, אני אוהב לקבל את הרכישות שלי בתקופה הקצרה ביותר האפשרית - לכן, אעשה כל מאמץ לקצר גם את זמן ההמתנה שלך
  •  אם יש לכם תאריך ספציפי שבו אתם צריכים את התכשיט אנא צרו איתנו קשר על מנת ליידע אותנו. אנו עשויים לבקש תוספת תשלום עבור שירות האקספרס, וייתכן שלא נוכל לענות על כל הבקשות.

מדיניות החזרים והחלפות:

רוצה להחליף או להחזיר את הרכישה?

כל התכשיטים שלנו מיוצרים בעבודת יד מחומרים טבעיים עם הרבה אהבה, אכפתיות ותשומת לב, לכן כל פריט הוא ייחודי ואין שניים זהים. 

חשוב לנו מאוד שתהיו מרוצים מהתכשיטים שלכם, אם אנכם מרוצים מהרכישה, תוכלו להחזיר או להחליף את הפריט תוך יום מיום קבלתו בתנאי שלא שומש ובכפוף לאמור בתקנון האתר. יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית

 אם ההזמנה שלכם הגיעה פגומה אנא פנו אלינו וצרפו תמונות של הפגם על מנת לקבל פריט חלופי.

החזרה / החלפה ברכישה באתר

לא ניתן לבצע החלפה/החזרה של מוצר שהוזמן לפי מידה או בקשה מיוחדת (צבע אבן אורך, שינוי גודל אבנים, חריטות) . על הזמנה שנשלחת מהמלאי ניתן לבצע החזר כספי תוך 14 ימי עסקים מתאריך קבלת הפריט ובתנאי שהוחזר באריזתו המקורית, במצב מושלם כחדש ולא נעשה בו כל שימוש. ההחזר ינתן בהתאם לחוק הגנת הצרכן ובעלות דמי ביטול 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. ברכישת תכשיט שמחירו עולה על 3,000 ש"ח - לא ניתן לקבל החזר כספי ע"פ החוק, אך ניתן לבצע החלפה או לקבל זיכוי למימוש בחנות או באתר. 

הזמנות מיוחדות ומותאמות אישית:

כל התכשיטים המותאמים אישית הינם בגדר מכירה סופית ולא ניתן להחזירם או להחליפם. הזמנות מיוחדות יחייבו בפיקדון שאינו ניתן להחזר בסכום של 50%.
הזמנות מיוחדות אינן ניתנות להחזרה או החלפה. הזמנה מיוחדת מהווה כל תכשיט, אבן חן או פריט מתנה שהוזמן או שונה לבקשת הלקוח.

כמו כן- כלל הפריטים בקטגוריית שמות/ פרסונלייזד נכללים תחת ההגדרה של פריט מותאם אישית. 

איך מחזירים?

בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן ("החוק"), הינך רשאי/ת לבטל את העסקה החל מיום ביצוע העסקה ועד 14* יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית מס/קבלה, לפי המאוחר ביניהם.

עליך להודיע לנו על ביטול העסקה ע״י שליחת דואר אלקטרוני ל: 
omri.ezer@gmail.com.

בהודעת הביטול יש לציין את שם הלקוח ומספק ההזמנה.

במידה וקיבלת את המוצר כבר לידייך, יש להחזיר אלינו את המוצר ל:
עומרי עזר
משה שרת 18, 5242526, רמת גן

עם החזרתו, המוצר ייבדק על ידינו ולאחר אישור, יינתן החזר כספי או פריט אחר לבחירתך.

החזר הפריט יעשה על ידי הלקוח ארוז באריזתו המקורית, באם אין ביכולתכם לשלוח צרו איתנו קשר ואנחנו נבצע משלוח איסוף ודמי האיסוף (בסכום של 40 ש"ח) יקוזזו מן ההחזר.


* אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאים לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מביניהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה (כולל באמצעות תקשורת אלקטרונית).

העסק יהיה רשאי לבקש מהלקוח/ה תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.

זכות הלקוח/ה לבטל עסקה אינה גורעת מזכות החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח/ה.

במידה ולמרות כל מאמצינו נשלח אליך פריט פגום, אנו מתנצלים ונדאג לזכות אותך בגינו עם החזרתו לסטודיו שלנו. נא צור/י עמנו קשר.

במקרה של פריט פגום, החזר עבור הפריט והמשלוח יתבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט לסטודיו שלנו.